Velkommen til markeringen av kulturminnedagen 2008

Kukturminnedagen 2008

Søndag 14. september kl. 14:00 inviterer Historielaget til markeringen av kulturminnedagen 2008. Årets tema er «Mangfoldig fritid».

Historielaget markerer kulturminnedagen 2008 på Spigerverkets feriehjem ved Lyseren i ytterbygda. Rolf Solberg kåserer om Spigerverkets historie. Innslag ved Else og Nils Wiik. Salg av grillmat, kaffe og mineralvann i strandkanten. Håkon Tysdal og Esther Reiss leder oss gjennom programmet.

Velkommen til en trivelig og familievennlig markering av kulturminnedagen ved Lyserens bredder. Arrangementet er gratis!

Spikerverket 2008

Søndag 14. september møtte 28 personer frem på Spigerverkets feriehjem ved Lyseren for å være med på historielagets markering av KULTURMINNEDAGEN 2008. Rolf Solberg loset oss gjennom feriehjemmets historie og Esther Reiss leste fra Roy Jacobsens bok «Seierherrene» Håkon Tysdal ledet møtet. I pausen var det salg av hamburgere og kaffe.

…. Tilbake til toppen