Hva er dette

Hva er dette?

Tirsdag 24. mars, kl. 19:00 leder Håkon Kjelstrup og Rolf Solberg oss igjennom en kveld full av underlige snurrepiperier og gamle gjenstander på Holtop. Vi får servert artige historier knyttet til de mange gamle rariteter.

I mars 2006 gikk det første «Ta med et minne og kom»- arrangementet av stabelen. Den gang viste Rolf Solberg frem gjenstander for et fullsatt Holtop. Nå kommer oppfølgeren til dette vellykkede temamøtet og denne gangen har Rolf fått med seg antikvitetshandler og styremedlem Håkon Kjelstrup. Sammen skal de guide oss gjennom en rekke gamle og underlige gjenstander. Alle er velkommen til å ta med gjenstander de lurer på hva er eller artige historier som de ønsker å dele med andre.

Gratis entre!
Kaffe/bollespleis kr 40,-
Loddsalg

Ta med et minne

32 personer møtte opp for å være med på historielagets «Ta med et minne og kom»-arrangement på Holtop, tirsdag 24. mars. Håkon Kjelstrup og Rolf Solberg hadde tatt med seg en mengde gamle og underlige gjenstander. Det ble en trivelig kveld!